Jesteś tutaj:Strona główna Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Zwrot produktów

Dokładamy wszelkich możliwych starań aby zdjęcia oferowanych przez nas produktów były jak najwyższej jakości oraz oddawały rzeczywisty wygląd produktów, a opisy tworzymy jak najbardziej szczegółowo. Jeśli jednak z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań to masz prawo do zwrócenia go nam przez okres 30 dni od daty odebrania paczki.

Powodu rezygnacji nie musisz nam podawać jednak będzie nam bardzo miło jeśli dowiemy się co było przyczyną odstąpienia od umowy. Taką informację możesz umieścić na wysłanym wraz z produktem/produktami formularzu zwrotu. Pomoże to nam jeszcze bardziej udoskonalić ofertę oraz uniknąć podobnych sytuacji w przyszłości.

Procedura zwrotu krok po kroku

  1. Wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu produktu
  2. Spakuj paczkę / paletę wraz z całą otrzymaną zawartością (produkty, paragon lub faktura, formularz zwrotu) w sposób gwarantujący nieuszkodzenie zawartości podczas transportu
  3. Wyślij paczkę na nasz adres: ul. Trocera 20, 41-819 Zabrze. Koszt przesyłki podczas zwrotu towaru pokrywa Kupujący. Paczek wysłanych za pobraniem nie przyjmujemy. Zwrot towarów następuje przelewem na podane przez Kupującego konto. (w ciągu 14 dni od otrzymania przez nas paczki)

Prosimy mieć na uwadze, że warunkiem koniecznym pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest otrzymanie przez nas produktów nie uszkodzonych oraz nie posiadających śladów użytkowania, poza tymi wynikającymi ze zwykłego zarządu. Zwrot produktów odbywa się zawsze na koszt zamawiającego.

Jak poprawnie przygotować paczkę

Zwracany towar najlepiej zapakować do tego samego kartonu w którym został dostarczony (lub innego o podobnych parametrach) z wykorzystaniem elementów zabezpieczających takich jak folia bąbelkowa, papier, styropian itp. w taki sposób aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu lub ewentualnych przeładunków w sortowniach kurierskich. W przypadku elementów o znacznie większych gabarytach zwrot musi odbyć się w takiej formie w jakiej towar został wysłany - na palecie wraz z wszelkimi potrzebnymi zabezpieczeniami.

Reklamacje

Reklamacje produktów wysłanych poprzez kuriera

Wysyłane przez nasz sklep produktu są nowe, nigdy nie były używane oraz objęte są 2-letnią gwarancją. Jeśli natomiast otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu, jest wybrakowany lub niezgodny z zamówieniem to masz prawa go reklamować.

Jeśli produktu został uszkodzony podczas transportu i stwierdzono to podczas otwierania paczki przy kurierze to możesz zwrócić mu produkt - paczki są ubezpieczone. Kurier wypełni odpowiedni formularz po czym firma kurierska zwróci pieniądze na wskazane konto.
Jeśli jednak wada została stwierdzona później lub w trakcie użytkowania, a także jeśli zawartość przesyłki nie jest zgodna z zamówieniem to poinformuj nas o tym, a my wskażemy dalsze kroki postępowania.

Odnośnie reklamacji prosimy o wiadomość na adres: info@nagrobkimoldysz.pl

W treści reklamacji należy podać:

  • imię i nazwisko osoby zamawiającej
  • nr telefonu
  • nr zamówienia
  • opis wady oraz zdjęcie reklamowanego przedmiotu
  • preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji (wymiana towaru na nowy, naprawa, zwrot pieniędzy)

Reklamacje można także zgłaszać pod jednym z numerów telefonu: 693 436 470 lub 693 436 441. Informujemy, iż podstawą do rozpatrzenia reklamacji jest odesłanie do nas reklamowanego produktu lub produktów w stanie niezmienionym wraz z otrzymanym dowodem zakupu.

Reklamacje nagrobków wykonanych wraz z montażem.

Wszystkie wykonane przez nas nagrobki objęte są 2-letnią gwarancją producenta. Zakład Kamieniarski Józef Mołdysz jest obowiązany do dostarczenia Zamawiającemu towaru bez wad fizycznych, ani prawnych. Zakład Kamieniarski Józef Mołdysz odpowiada wobec Klienta za wadliwość sprzedanego towaru, która istniała w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikła z przyczyny tkwiącej w sprzedanym towarze w tej samej chwili, w zakresie określonym w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny oraz ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, jeżeli Zamawiający nie jest przedsiębiorcą.

W przypadku nagrobków zakupionych wraz z opcją montażu reklamacji podlega usługa postawienia nagrobka na cmentarzu, która musi zostać wykonana w sposób profesjonalny, zgodny z zasadami sztuki kamieniarskiej. Każdy pomnik musi być zamontowany do poziomu z zachowaniem odpowiedniego spadu w celu umożliwienia odpływu wody po opadach atmosferycznych. Wszystkie elementy muszą być zamontowane stabilnie z użyciem odpowiednich materiałów łączących.

Różnice w poziomach nagrobków sąsiednich względem tego montowanego w ramach zamówienia nie podlegają reklamacji, a jeśli występują to wynikają z nierówności terenu cmentarza.

Sam surowiec z którego został wykonany nagrobek również podlega prawu reklamacji. Musi być on całkowicie wolny od wad (tych niewynikających z naturalnej struktury kamienia) oraz uszkodzeń mechanicznych, które powstały do momentu podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego nagrobka.

Różnice w odcieniach i strukturze płyt danego gatunku kamienia są wynikiem naturalnych procesów zachodzących podczas jego formowania przez naturę i nie stanowią podstaw do uznania reklamacji. Granity składają się m. in. z takich minerałów jak kwarc czy skaleń, a ich różne nagromadzenie może przejawiać się np. w postaci enklaw czy miejsc o znacznie inny kolorze i wyglądzie. Są to całkowicie naturalne, geologiczne twory, które mogą pojawić się w strukturze kamieni naturalnych, ale ich obecność nie jest podstawą do reklamacji.

Kamienie naturalne takie jak granit czy labradoryt mają porowatą strukturę (posiadają niewidoczne gołym okiem „mikropory”) w których może gromadzić się wilgoć co skutkuje pojawieniem się swoistych ciemniejszym miejsc – plam/zacieków. Plamy te nie są podstawą do uznania reklamacji ponieważ zanikają wraz z całkowitym odparowaniem wody zgromadzonej w w/w porach kamienia.

Firma nie ponosi odpowiedzialności za różnego rodzaju plamy i zacieki powstałe na skutek kontaktu kamienia z tłuszczami, woskami oraz substancjami organicznymi pochodzenia roślinnego. W/w substancje powinny być niezwłocznie usuwane w przypadku kontaktu z kamieniem. Aby uniknąć problemów z trudnymi do usunięcia plamami nagrobek należy impregnować odpowiednimi i sprawdzonymi przez producenta preparatami.

Zamawiający ma prawo złożyć Zakładowi Kamieniarskiemu Józef Mołdysz reklamacje w sprawach dotyczących Zamówienia bezpośrednio w siedzibie firmy w formie pisemnej lub poprzez kontakt mailowy pod adresem: info@nagrobkimoldysz.com. Reklamacje w sprawach Zamówienia Zakład Kamieniarski Józef Mołdysz rozpatruje w terminie 14 dni od dnia złożenia.